AeroFitness.pl – odchudzanie, odżywianie, fitness – jedz zdrowo i trenuj

« Powrót | Strona główna

Archiwum miesiąca Grudzień 2013

Jak przebrnąć przez okres świąt bez szkody dla sylwetki?

poniedziałek, 30 Grudzień 2013

Okres świąteczny to zawsze wspaniały czas. Istnieje jednak wiele pokus i wspaniałego jedzenia, po które w tym czasie bardzo chętnie sięgamy. Można wówczas wrzucić w siebie naprawdę ogromne ilości kalorii, co niesie ryzyko nabrania dodatkowej tkanki tłuszczowej. Jak temu zapobiec? O tym kilka słów.
Facebook: http://fb.com/aerofitnessblog
Blog: http://aerofitness.pl

Brak efektów? Zmień swój cel!

poniedziałek, 30 Grudzień 2013

Kiedy brak efektów treningu i diety, często zastanawiamy się dlaczego tak się dzieje. Warto wówczas zweryfikować swoje cele i nieco je przestawić. Często celem jest efekt końcowy w postaci wyglądu, lub danej części ciała. Zmiana celu w przełożeniu na konkretne liczby często staje się postawą do lepszych osiągów.
Facebook: http://fb.me/aerofitnessblog
Mój blog: http://aerofitness.pl
JesteśFit: http://jestesfit.pl
Pozdro 600volt!

Pikantna sałatka z indykiem

poniedziałek, 30 Grudzień 2013

Na indyka – jak i na kurczaka: sposobów jest wiele. Oto jeden z tych ostrzejszych.

Składniki:
– Sznycel z piersi indyka ok. 200g
– świeży mix sałat
– 2 duże pomidory, 1/2 ogórka zielonego
– sos sałatkowy lub świeży koperek
– olej lniany, przyprawy: zmielone chilli, imbir, sól, czosnek, czerwona papryka, rozmaryn, sos sojowy

Przygotowanie:
Mięso kroimy w cienkie, długie pasy. Smażymy ok 8-10 minut na oleju ryżowym. W tym czasie doprawiamy je imbirem, chilli, papryką, rozmarynem i solą. Gdy jest już prawie usmażone podlewamy kilka kropel sosu sojowego. Do miski wrzucamy mix sałaty, pokrojone w kawałki pomidory oraz pokrojonego w plasterki ogórka. Dla uzyskania lepszego smaku można dodać czerwoną cebulę lub odrobinę czerwonej fasoli. W szklance mieszamy sos sałatkowy z 2 łyżkami oleju lnianego i 2 łyżkami wody. Polewamy całość. Na wierzchu układamy mięso.

Wartości odżywcze:
Kaloryczność (całość): 500 kcal
Węglowodany: 25g
Białko: 60g
Tłuszcz: 25g

Tak przygotowana sałatka świetnie sprawdzi się jako kompletny posiłek. Dzięki dużej objętości syci na długo, dostarczając jednocześnie sporej ilości protein i witamin. W dodatku, spora ilość imbiru i chilli podkręci metabolizm.

Pasta kanapkowa z makrelą i jajkiem

czwartek, 5 Grudzień 2013

Masz dość zwykłych kanapek? Myślisz, że kanapki muszą być nudne i nieść znikomą wartość odżywczą? Przeraża Cię ilość tłuszczu i konserwantów w gotowych tego typu produktach? Spróbuj tego!

Zdrowa pasta do kanapek;

Składniki:
– pół niewielkiej makreli wędzonej
– 2 jajka
– 1/4 średniej cebuli
– 1/2 ogórka kiszonego
– kawałek pora
– sól, oliwa z oliwek lub olej, natka pietruszki

Przygotowanie: Gotujemy jajka. W tym czasie obieramy makrelę z ości i wrzucamy do naczynia. Dodajemy pokrojone bardzo drobno: cebulę, por, ogórka i posiekaną natkę. Gdy jajka są gotowe kroimy w drobną kostkę i dodajemy. Doprawiamy odrobiną soli i 1 łyżką oliwy. Ugniatamy wszystko razem widelcem dokładnie mieszając.
Gotowa pasta nadaje się świetnie – najlepiej do razowego żytniego pieczywa, lub nawet do zjedzenia solo!

 

Wartości odżywcze (w całej porcji):
Kaloryczność: 450 kcal
Węglowodany: 5g
Białko: 30g
Tłuszcz: 25g

Czym jest okno anaboliczne?

poniedziałek, 2 Grudzień 2013

Okno anaboliczne to dla niektórych dość tajemnicze określenie. Czym jest i jakie stwarza możliwości rozwoju dla Twojego organizmu? Jak najlepiej je wykorzystać i kiedy występuje? O tym zjawisku kilka słów w tym odcinku.
Pozdro 600volt!
Facebook: http://facebook.com/AeroFitnessBlog
Moje przepisy: http://aerofitness.pl