AeroFitness.pl – odchudzanie, odżywianie, fitness – jedz zdrowo i trenuj

« Powrót | Strona główna

Archiwum miesiąca Wrzesień 2013

Pochrzaniony kurczak

niedziela, 15 Wrzesień 2013

Siemanko! Czy marzyłeś kiedyś o jedzeniu, które pozwoli Ci uzyskać znakomite wyniki w sporcie, a jednocześnie wzniesie Twoje odczucia smakowe na wyżyny? Oto kurczak ze sosem chrzanowym.

Składniki na 1 porcję:
80g makaron pełnoziarnisty
1 pierś z kurczaka ok. 200g
por, chrzan, majonez, koperek, pomidor, oliwa z oliwek, przyprawy: sól, pieprz, rozmaryn, ostra papryka, majeranek, tabasco, sproszkowany czosnek, vegeta

Przygotowanie:
Do gotującej się wody dodaj szczyptę soli i gotuj makaron przez ok. 10-12 minut. W tym czasie przygotuj mięso: ponacinaj je w podłużne pasy, wysmaruj oliwą z oliwek (ok. 1 nakrętka). Dodaj przyprawy: sól, pieprz, papryka ostra,  majeranek, rozmaryn, sproszkowany czosnek, vegeta, kilka kropel tabasco. Wetrzyj wszystko dokładnie w mięso i w nacięcia.
Piekarnik rozgrzej na 180 stopni i wstaw mięso na ok. 12 minut. W tym czasie przygotuj sos: daj 2 łyżeczki chrzanu, 1 płaską łyżeczkę majonezu oraz posiekaj bardzo drobno kawałek pora. Dodaj również szczyptę soli. Wymieszaj wszystko dokładnie.
Do dekoracji możesz użyć warzyw, ja akurat dodałem pomidora. Do warzyw i makaronu nie stosujemy już oliwy, gdyż daliśmy ją do mięsa – mamy również tłuszcze w sosie w postaci majonezu.

Wartości odżywcze (1 porcja):
Kaloryczność: 600 kcal
Węglowodany: 55g
Białko: 60g
Tłuszcze: 20g

Street Workout + MEGA KONKURS!

piątek, 6 Wrzesień 2013

Street Workout + Mega konkurs AeroFitness!
Adres do wysyłania swoich zgłoszeń do konkursu:
aerofitnessblog+konkurs@gmail.com
Proszę o dodanie na końcu e-maila następującej notki:
„Wyrażam zgodę na wykorzystanie załączonego materiału wideo dla celów konkursu oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.”
Napisz swoje imię i nazwisko oraz skąd jesteś.
Wyniki konkursu 5-go października! Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez komisję 1-osobową w składzie: Kuba 😉
Facebook: http//facebook.com/aerofitnessblog
Pozdro 600 volt!

Masa, rzeźba, czy redukcja? Na co trening?

piątek, 6 Wrzesień 2013

Siemano! Wielu z Was często boryka się z pytaniem – na co trenować? Nie wiadomo, co zrobić. Przybrać trochę masy, zredukować, czy robić rzeźbę? Na czym to wszystko się opiera i jak najlepiej odnieść się do tego w praktyce – o tym kilka słów w tym odcinku.
facebook: http://facebook.com/aerofitnessblog
blog: http://aerofitness.pl
Pozdro 600 volt, zapraszam do subskrybowania i komentowania.

Co zjeść po siłowni? Polecam – gulasz wołowy!

piątek, 6 Wrzesień 2013

Cześć!
Każdy wie, że aby zwiększyć masę mięśniową należy nie tylko trenować, ale również i zapewnić organizmowi składniki niezbędne do regeneracji i budowy mięśni.
W tym krótkim odcinku pokazuję produkt, który moim zdaniem jest godny uwagi jako szybki i prosty posiłek potreningowy.
Facebook: http://facebook.com/aerofitnessblog
Blog: http://aerofitness.pl
Pozdro 600 volt !