AeroFitness.pl – odchudzanie, odżywianie, fitness – jedz zdrowo i trenuj

« Powrót | Strona główna

Archiwum miesiąca Sierpień 2013

Kasza perłowa z tuńczykiem

piątek, 30 Sierpień 2013

Sam przyznam szczerze, że połączenie kurczaka i ryżu w 150 odmianach zaczęło być trochę nudne. Dla przełamania dziś nieco inna propozycja. Kasza jęczmienna perłowa z dodatkiem tuńczyka oraz pomidorkami. Znakomity bilans makroskładników na talerzu – posiłek, który przygotujesz w kilka chwil. Kasza perłowa to znakomite źródło białka, błonnika i węglowodanów. To bardzo wartościowy produkt.

Składniki:
Kasza jęczmienna perłowa – 100g
1 puszka tuńczyka w wodzie – ok. 180g
1 opakowanie pomidorków koktajlowych
oliwa z oliwek extra virgin
przyprawy

Przygotowanie:
Kaszę gotuj przez ok. 10-15 minut. Dodaj do niej tuńczyka odsączonego z wody (staraj się wybierać tego bez oleju – gdyż jest on z reguły bardzo kiepskiej jakości). My samodzielnie dodamy oliwy do posiłku – w tym przypadku będzie to aromatyzowana oliwa z oliwek extra virgin. Do całości wklej ok. 2 duże łyżki stołowe. Do pomidorków użyłem gotowej mieszanki przypraw suszonych.

Wartości odżywcze:
Kaloryczność: 500kcal
Węglowodany: 90g
Białko: 35g
Tłuszcz: 22g

Odpowiedzi na pytania – cz. 2

poniedziałek, 19 Sierpień 2013

Cześć! W tym odcinku odpowiadam na kolejne pytania, które zadajecie pod jednym z filmów pt. „Zbiórka pytań”.
Kolejne części odpowiedzi nadciągną niebawem!
Facebook: http://facebook.com/aerofitnessblog
Kalkulator BMR: http://aerofitness.pl/kalkulator-bmr/

Jak trenować, by nie palić mięśni.

poniedziałek, 19 Sierpień 2013

Cześć!
Niektóre osoby niestety podczas bardzo intensywnych i nieodpowiednich treningów mogą narazić się na utratę masy mięśniowej, która jest bardzo cenna, gdyż pozwala utrzymać wysokie tempo metabolizmu oraz ułatwia spalanie tłuszczu i odchudzanie.
W tym odcinku nieco na temat tego, dlaczego niektórzy nie mogą sięgnąć efektu, którego oczekują. Dodatkowo kilka słów na temat roli białek – najbardziej wartościowego budulca ciała.
Facebook: http://facebook.com/aerofitnessblog
Mój blog i przepisy: http://aerofitness.pl
Kalkulator BMR: http://aerofitness.pl/kalkulator-bmr/

Trening na duży wyrzut GH

poniedziałek, 19 Sierpień 2013

Cześć,
W tym krótkim odcinku propozycja treningu, który powoduje duży wyrzut hormonu wzrostu. Jeśli masz do dyspozycji sztangę, możesz również jej użyć zamiast sztangielek, lub jako dodatek. Wtedy jedno z ćwiczeń zastąp np. wiosłowaniem.
Pozdro 600 volt
http://facebook.com/aerofitnessblog
http://aerofitness.pl