AeroFitness.pl – odchudzanie, odżywianie, fitness – jedz zdrowo i trenuj

« Powrót | Strona główna

Archiwum miesiąca Czerwiec 2013

Kiedy Twoje ciało spala tłuszcz? +najlepsza forma treningu na redukcję

wtorek, 25 Czerwiec 2013

Facebook: http://facebook.com/aerofitnessblog

Cześć. Na pewno każdy chciałby wiedzieć, choćby orientacyjnie, kiedy jego ciało przechodzi do fazy spalania tkanki tłuszczowej. Czy można to poznać? Dodatkowo kilka zdań na temat moim zdaniem najbardziej skutecznych metod spalania tkanki tłuszczowej.
Zapraszam do subskrybowania, zadawania pytań i odwiedzenia profilu na facebooku.

Zbiórka pytań! Dietetyka, odchudzanie, odżywianie, plany treningowe

wtorek, 25 Czerwiec 2013

Facebook: http://facebook.com/aerofitnessblog

Siemanko! Ten odcinek jest nieco inny, niż poprzedni. Zapraszam do zadawania pytań, które Cię nurtują. Następnie udzielę odpowiedzi na wszystko w jednym filmie video.
Pozdrówka!

Rolady wołowe z musztardą ziołową

poniedziałek, 24 Czerwiec 2013

Jeśli ktoś kiedyś powiedział Ci, że po treningu musisz wypić odżywkę białkową i to jedyna słuszna droga do osiągnięcia czegokolwiek – pokaż mu to.

Składniki:
Wołowina – ok. 250g
Ryż brązowy – 1 woreczek 100g
Olej lniany – 2 łyżki stołowe
Sałata zielona, koper lub inna zielenina
Przyprawy: Musztarda ziołowa, cebula, czosnek w proszku, pieprz, sól, mieszanka przypraw suszonych

Przygotowanie:
Ryż gotujemy ok. 20-25 min. W tym czasie przygotowujemy rolady. Rozwinięty plaster mięsa smarujemy musztardą (dla osób na redukcji: najlepiej Dijon – nie zawiera cukru), pieprzymy, solimy oraz wkładamy posiekaną cebulę lub np. kawałek ogórka i zawijamy całość.
Wkładamy do piekarnika z termoobiegiem ustawionego na ok. 200 stopni na około 20-30 minut na blasze lekko spryskanej bezkalorycznym olejem, lub cienko posmarowanej oliwą.
Talerz wykładamy sałatą i zieleniną. Mają one niebanalne znaczenie w połączeniu z wołowiną, ponieważ pozwalają wchłonąć więcej żelaza i innych cennych pierwiastków.
Po wyłożeniu ryżu wylewamy na niego 2 łyżki oleju lnianego i doprawiamy mieszanką przypraw suszonych. Na mięso polewamy niewielką ilość musztardy. Osoby na redukcji mogą z niej zrezygnować lub zastąpić np. musztardą typu Dijon, która nie zawiera cukru.

Wartości odżywcze:
1 porcja (2 rolady+100g ryż): ok. 1000 kcal

Węglowodany: 80g
Białko: 55g
Tłuszcz: 30g

Z uwagi na dużą kaloryczność tego posiłku, najlepiej jest spożywać go bezpośrednio po intensywnym treningu siłowym. W innym przypadku warto podzielić go na np. 2-3 porcje.

Orzeźwiające lody na upalne dni!

wtorek, 18 Czerwiec 2013

Facebook: http://facebook.com/aerofitnessblog
Siemanko!
Na pewno jeśli jesteś na diecie, to często odmawiasz sobie lodów! Ale tych nie musisz się obawiać! Pyszne i owocowe, a w dodatku nie zaszkodzą redukcji tkanki tłuszczowej.

Moja amatorska siłownia + 2 superserie na ABS

wtorek, 18 Czerwiec 2013

Facebook: http://facebook.com/aerofitnessblog

Siemanko! Dziś 2 superserie z mojej amatorskiej siłowni. Idealne na mięśnie brzucha i całą stabilizację. 2 superserie połącz w 3 rundy. Odpoczywaj 1 minutę między każdą grupą 3 ćwiczeń. Program można robić np. 2 razy w tygodniu, zaraz po normalnym treningu siłowym. Osobie średniozaawansowanej zajmie ok. 15-20 minut (2 grupy ćwiczeń x 3)
Ten program w 6-8 tygodni wzmocni i zbuduje Twoje mięśnie brzucha.

10 sposobów na spalenie tłuszczu bez treningu

poniedziałek, 10 Czerwiec 2013

Facebook: http://facebook.com/aerofitnessblog

Siemanko! Wiele osób pragnie z takich czy innych powodów spalić swoją tkankę tłuszczową bez prowadzenia większej aktywności fizycznej i treningów. Zdecydowanie lepszym wyjściem jest redukcja połączona z treningiem, istnieją natomiast pewne metody pomocne dla tych, którzy pragną spalić tkankę tłuszczową bez prowadzenia treningów.
Zapraszam do odwiedzenia profilu na facebooku i subskrybowania kanału.
Pozdro!

Chcesz mieć brzuch metrowy? Pij jogurcik owocowy.

poniedziałek, 10 Czerwiec 2013

Facebook: http://facebook.com/aerofitnessblog

Siemanko! Często osoby, które pragną spalić tkankę tłuszczową i schudnąć sięgają po jogurty jako substytut posiłków. Czy postępują słusznie? Na to pytanie spróbuję odpowiedzieć w tym odcinku.

Zapraszam do odwiedzenia profilu na facebooku i subskrybowania kanału.
Pozdro 600 volt!

Węglowodany – główny i największy winowajca nadwagi

poniedziałek, 10 Czerwiec 2013

Facebook: http://facebook.com/aerofitnessblog

Siemanko! Spora część ludzi odżywia się głównie węglowodanami prostymi. Czy słusznie? O tym parę słów w tym odcinku.
Subskrybuj i zapraszam do odwiedzenia profilu na facebooku.
pozdro 600 volt!

vlog – kilka informacji na temat kanału i jego przeznaczenia

poniedziałek, 10 Czerwiec 2013

Facebook: http://facebook.com/aerofitnessblog
Siemanko! W tym odcinku kilka słów na temat przeznaczenia i celu istnienia tego kanału. To odpowiedź na niektóre z komentarzy, które w ostatnim czasie pojawiły się pod niektórymi filmami.
Pozdro 600 volt !!

Nawyk, czy dieta? Fit lifestyle

poniedziałek, 10 Czerwiec 2013

Facebook: http://facebook.com/AeroFitnessBlog

Często słowo dieta kojarzy się z czymś nieprzyjemnym: restrykcyjnymi zakazami i trudnymi do zniesienia zachowaniami. Nie musi tak być. Jeśli ze zmiany stylu żywienia zrobimy pewien nawyk, stanie się to codziennością i automatycznie sięgać będziesz po zdrowsze produkty.