Kasza perłowa z tuńczykiem - AeroFitness.pl

« Powrót | Strona główna

Kasza perłowa z tuńczykiem

Sam przyznam szczerze, że połączenie kurczaka i ryżu w 150 odmianach zaczęło być trochę nudne. Dla przełamania dziś nieco inna propozycja. Kasza jęczmienna perłowa z dodatkiem tuńczyka oraz pomidorkami. Znakomity bilans makroskładników na talerzu – posiłek, który przygotujesz w kilka chwil. Kasza perłowa to znakomite źródło białka, błonnika i węglowodanów. To bardzo wartościowy produkt.

Składniki:
Kasza jęczmienna perłowa – 100g
1 puszka tuńczyka w wodzie – ok. 180g
1 opakowanie pomidorków koktajlowych
oliwa z oliwek extra virgin
przyprawy

Przygotowanie:
Kaszę gotuj przez ok. 10-15 minut. Dodaj do niej tuńczyka odsączonego z wody (staraj się wybierać tego bez oleju – gdyż jest on z reguły bardzo kiepskiej jakości). My samodzielnie dodamy oliwy do posiłku – w tym przypadku będzie to aromatyzowana oliwa z oliwek extra virgin. Do całości wklej ok. 2 duże łyżki stołowe. Do pomidorków użyłem gotowej mieszanki przypraw suszonych.

Wartości odżywcze:
Kaloryczność: 500kcal
Węglowodany: 90g
Białko: 35g
Tłuszcz: 22g


Lubisz ten wpis? Wesprzyj stronę i udostępnij na facebooku: