Kulturystyczna sałatka wiosenna z sałatą lollo! - AeroFitness.pl

« Powrót | Strona główna

Kulturystyczna sałatka wiosenna z sałatą lollo!

Wiosna to okres równie hardkorowy, jak dobry trening oporowy. Jedno i drugie wymaga dobrego posiłku. Jeśli ta sałatka nie będzie Ci smakowała, to… zagram rzęsami na bałałajce. Przygotujesz ją w kilka minut, smakuje wybornie i jest świetnie zbilansowanym źródłem białka i skompleksowanych węglowodanów.

Składniki:
1 średnia pierś kurczaka (ok. 200g)
kilka większych liści sałaty lollo
ok. 50g ryżu brązowego
kilka czerwonych winogron
1 średnia cebula
przyprawa do kurczaka, pieprz cayenne, oliwa z oliwek extra virgin (smakowa – dowolna – ja używam chilli)

Przygotowanie:
Mięso dokładnie myjemy i kroimy w cienkie paski. Ryż gotujemy w delikatnie osolonej wodzie ok. 20 minut. W tym czasie rwiemy sałatę rękoma na mniejsze części. Nie używamy do tej czynności noża! Dodajemy drobno posiekaną cebulę oraz usmażonego kurczaka (można smażyć go z przyprawami do kurczaka lub np. kebab).  Dodajemy pół woreczka ryżu i mieszamy całość.
Dressing stanowi 1 łyżka stołowa oliwy z oliwek extra virgin. Ja używam akurat smaku chilli.
Udekoruj sałatkę winogronem. Możesz również dosypać niewielką ilość ziaren sezamu, lub dodać sezam na patelnię podczas smażenia mięsa.

Wartości odżywcze:
Kaloryczność: 500 kcal
Białko: 45g
Węglowodany: 30g
Tłuszcz: 20g


Lubisz ten wpis? Wesprzyj stronę i udostępnij na facebooku: